Freelance Jobs

Wednesday, January 20, 2010

Tion na sang mga pagbag-o



Sugod sang pila ka bulan nga nangin di-aktibo ako sa sini nga hilikuton, bug-os gid ang akon kalangkag nga makita kamu nakon sa sini nga kahimtangan subong ang pagpahibalo nga ako magabalik sa pagsulat sang pila ka dinalan sa sini nga blog. Bisan pa nga medyo nadugayan ako sa pagbalik, tungod sa mga nagkalain-lain nga mga rason, indi malipod ang akon kalipay sa pagbalik sa sini gid nga higayun.

Magasulat ako, subong sang nasilingin ko na sang mga nagliligad nahanungod sa mga pila ka butang nga akon naobserbaran sa aton palibot, subong man sa pila ka dalagku nga mga hitabo nga aton mabati-an, makita kag ayhan aktwal nga na atubang, indi lamang sa syudad sang Iloilo, kundi sa kabug-usan sang kalibutan. Madalum ano? apang tinguha-an ta nga mahimo ina.

Sa pag panugod, gina amat-amat ko ang pagkay-o sa sining blogsite agod nga mas komportable sa inyo ang pagbasa, kag paghibalo sang akon mga sinulatan. Gani makapa-abot kamu nga sa dili madugay, mas masaku pa nga pagsulat ang akon himu-on sa sini.

Isa pa gid sang mga pagbag-o amo ang akon handum nga isulat ini sa aton lingwahi nga hiligaynon. Huo madamu sang akon mga abyan, ayhan kalabanan sa ila mga indi ka intyendi sang aton nga pinamulong apang tinguhaan ko man nga ibalhag ini sa englis kag tagalog nga pinamulong.

Kabay ang inyu pagsakdag sa sini!

Sa liwat ---

David Mikael Taclino
Inyu Web Development and Design
Creative Writer

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More